מדריך מסעדות מומלצות ברובע התשיעי של פריז

כיף לטייל ברובע התשיעי של פריז. כולנו מכירים את אופרה גרנייה וגאלרי לאפייט אך יש עוד הרבה מה לראות. אם בחרתם ללון ברובע(בחירה מעולה), או שבחרתם לעשות מסלול טיול שלי כתבה זו היא בשבילכם. אביא לכם מספר המלצות למסעדות ובתי קפה ברובע.

מסעדות ברובע התשיעי

הוותיקה- Au Petit Riche

מסעדת "אצל העשיר הקטן" נפתחה בשנת 1854, מה שהופך אותה לאחת מעשר המסעדות הוותיקות בפריז. נשיאים וראשי ממשלה, סופרים ועיתונאים, זמרים והבוהמה כולם סעדו כאן. תוכלו לבחור בין תפריט קבוע בצהריים של 28-40 אירו או 50-70 אירו בערב. מי שמעוניין לבחור מהתפריט הרגיל ימצא כאן אספרגוס חלוט מעמק הלואר או אסקרגו מבורגונדי. למנות עיקריות מבחר דגים, מותן בקר נימוח, או צלעות טלה. לקינוח תוכלו לבחור בין צלחת גבינות, מבחר עוגות ומביוחד בבה או רום עם קצפת.

Au Petit Riche

כתובת: 25 Rue Le Peletier  

לאכול באופרה- CoCo

מה יותר טוב אחרי ביקור באופרה גרנייה לשבת לארוחה במסעדה הצמודה עם העיצוב המעלף? אולי לשבת לבראנץ' בימי שבת וראשון עם מוזיקה שמחה בשעות 12:00-18:00 במרפסת? המקום פתוח לארוחת צהריים וערב שם השמפניה זורמת והבר הצבעוני יכין לכם קוקטיילים משובחים. אחת המסעדות היפות בפריז. כמובן שהמחירים פה פונים לסקלה הגבוהה אך חיים רק פעם אחת לא?

CoCo

כתובת: Palais Garnier, 1 Pl. Jacques Rouché  

Le Bon Georges

מי שעושה את מסלול טיול שלי ברובע התשיעי זה המקום לנוח ליד כיכר סן ז'ורז'. ביסטרו פריזאי קלאסי שבו תוכלו לסעוד בקיץ במרפסת או להזמין חדר פרטי לקבוצה.

Le Bon Georges

כתובת: 45 Rue Saint-Georges 

אוכל טורקי- Sizin

ממש ממול למסעדת לה בון ז'ורז' נמצאת מסעדת סיזין שמציעה אוכל טורקי אותנטי. טרמה-ביצי דגים או חומוס לפתיחות קרות או בורק ולחמה עג'ון מהטאבון. לעיקריות שיפודים מהגריל עם או בלי יוגורט ולקינוחים סוטלאק- אורז בחלב, בקלווה או כנאפה. 

Sizin

כתובת: 47 Rue Saint-Georges  

Le Shack

עכשיו יש לי בשבילכם הפתעה סודית.מסעדת הצריף נמצאת ליד אופרה גרנייה ואליה מגיעים דרך מעבר מקורה. החלל הענק בשטח של 1500 מ"ר עוצב על ידי גוסטב אייפל עבור הוצאת הספרים קלמן-לוי בשנת 1892. מקום ייחודי שמשלב אוכל ונטוורקינג בין כונניות הספרים שמציע 3 מנות ראשונות ו 4 עיקריות ולקינוחים יש תפריט שלם מבית קרל מרלטי! בנוסף, בערב, ה-Shack הופך לבר קוקטיילים באווירת טרקלין. רוצים דווקא לבוא בבוקר? ארוחת בוקר קטנה מוגשת בשעות 8:00-10:30. רבים מהפרטים של הבניין המקורי נשתמרו לדורות הבאים.

Le Shack

כתובת: 4 Imp. Sandrie, 75009 Paris, France

le bouillon chartier

בשנת 1896 נולד רעיון, להציע נזיד עשיר וזול שימלא את הבטן. מאז מסעדות אלו מציעות או דבר, תפריט בסיסי וזול. כאן באים לאכול מהר, להינות מתפאורת הבל אפוק ולהרגיש את פריז של פעם. על איכות האוכל אפשר לתווכח, על החוויה לא. צפו לתורים ארוכים בשיא העונה ובערב. מנות מתחילות מ 2 אירו ועד 15 אירו.

Bouillon Chartier

כתובת: 7 Rue du Faubourg Montmartre

איטליה במיטבה- Trattoria dell'isola sarda

אחת המסעדות האיטלקיות הטובות בפריז. מסעדה קטנה ביתית עם אוכל פשוט וטעים. לפתיחה כדור בוראטה, סלט מוצרלה או קרפצ'יו. מגוון פסטות ופיצות וכמובן הקינוחים הבלתי נמנעים כמו טירמיסו ופנה קוטה.

כתובת: 40 Rue Rodier

לאוהבי הפיצה- Peppe Pizzeria Martyrs

ברוכים הבאים לפיצה של פפה, אלוף העולם לשנת 2020. נכון יש גם מבחר פתיחות מסורתיות לאיטליה, אבל אני אדלג ישר לפיצה שזכתה באליפות העולם. ג'מבון קרו 24 חודשים מפארמה, פרובולון, מוצרלה די בופלה, שקדים קלויים, וריבת תאנים אורגנית. בתאבון

כתובת: 61 R. des Martyrs

Pink Mamma

פינק מאמה היא אחת המסעדות היפות והמצולמות בפריז! ארבע קומות עם אווירה תוססת. אנטיפסטי, פסטות ופיצה, לצמחוניים זה גן עדן.

כתובת: 20bis Rue de Douai

Miznon Grands Boulevards

סניף של מסעדת מזנון של אייל שני ברובע התשיעי, וגם כאן הכרובית מככבת. גם חציל קלוי של בית עם טחינה ובפיתה נמצא דג חריימה עם רוטב עגבניות חריף, קבב הבית או קציצת פלאפל. תוסיפו מוזיקה ים תיכונית וקיבלתם שמחה ישראלית בפריז.

Miznon Grands Boulevards

כתובת: 3 Rue de la Grange Batelière 

בר יין וטאפאס- Le Rouge à Lèvres

השפתון האדום הוא בר יין תוסס עם מנות טאפאס שאפשר גם לחלוק. העיצוב יקח אתכם לבאלי, עם עצים ירוקים, ספות קש וכריות צבעוניות. בהחלט כתובת מעולה לצאת לשתות בלילה.

Le Rouge à Lèvres

כתובת: 6 Rue Rougemont

לאכול זול ברובע התשיעי בפריז

Dumbo Pigalle

לא הרחק מכיכר פיגאל, מי שרוצה לאכול על הדרך המבורגר טעים בא לדמבו. שלושה סוגי המבורגר, אחד בשר, השני עוף והשלישי צמחוני. שתייה קלה וצ'יפס וזהו, המקום מציע רק טייק אווי אין מקומות ישיבה.

Dumbo Pigalle

כתובת: 64 Rue Jean-Baptiste Pigalle

Pny Pigalle

לא הרחק מקברט המולין רוז' נמצא עוד מסעדת המבורגרים מצויינת שעשתה לה שם. עם שמות כמו חזרתו של הקאובוי שמכיל קציצת בשר, בטן חזיר וגבינת צ'דר אי אפשר לטעות.  תוסיפו לזה טבעות בצל או צ'יפס ואתם מוכנים להמשיך לטייל ולחקור את הרובע התשיעי.

Pny Pigalle

כתובת: 24 Rue Pierre Fontaine 

סביח בפריז! Dizen

השפתון האדום הוא בר יין תוסס עם מנות טאפאס שאפשר גם לחלוק. העיצוב יקח אתכם לבאלי, עם עצים ירוקים, ספות קש וכריות צבעוניות. בהחלט כתובת מעולה לצאת לשתות בלילה.

Le Rouge à Lèvres

כתובת: 6 Rue Rougemont

טבעוני- Jimmy's street food Paris

אצל ג'ימי המסעדה 100% טבעונית, כן גם הכנפיים בתפריט וגם ההמבורגרים!  אל תחפשו סלט קינואה לא תמצאו במקום זה יש אוכל משביע כמו ההמבורגר מסייטן, והכנפיים מפרי עץ הדוריאן וסייטן? לסיום תוכלו לקנח בעוגיית שוקולד צ'יפס ענקית!

Jimmy's street food 

כתובת: 4 Rue Pierre Fontaine

נהניתם מהכתבה? כנסו לקולינריה ברובע 13

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=640